Subject: Kiri partneritele
From: Kohtla-Järve Ahtme Põhikool <[email-masked]>
To: <undisclosed-recipients:>
Date: Mon, 18 Aug 2025 13:00:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartner!

Anname teada, et alates 31. augustist lõpetab Kohtla-Järve Ahtme Põhikooli 
tegevuse iseseisva õppeasutusena ning  1. septembrist 2025 jätkab 
Kohtla-Järve Iidla Põhikooli koosseisus.

Seoses sellega jätkab meie senist koostööd ja kokkuleppeid alates 01. 
septembrist 2025 Kohtla-Järve Iidla Põhikool.

Täname teid senise koostöö, toetuse ja usalduse eest. Oleme tänulikud kõige 
tehtu eest ning usume, et koostöö uue partneriga jätkub sama ladusalt ja 
tulemuslikult.

Kõigi jooksvate ja edasiste küsimuste korral palume pöörduda Kohtla-Järve 
Iidla Põhikooli direktori Eva Adamson poole.

-- 

-- 

Lugupidamisega

Kohtla-Järve Ahtme Põhikool

Altserva tn 6, 31021 Kohtla-Järve

tel +3725520750

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

registrikood 75008999

https://ahtmepk.edu.ee/

Jaga meid Facebookis @ahtmepk <https://www.facebook.com/ahtmepk>  - Värsked 
uudised ja pildid!